Etiketler

14 Aralık 2016 Çarşamba

#HALEP

Herkese Yeniden Merhabalar.

Ülkece, bunun yanı sıra "kardeşçe" gönül bağlarımızın bir olduğu insanların acılarına şahitlik ediyoruz. Elimizden duyumaktan başka bir şey gelse keşke, Halep'teki can alıcı katliamı. Yardım tırları, ilaçlar, erzak depolayıp gönderiyoruz evet ulaşılabilirliği tartışılır bunun farkındayım. Fakat, yine de bir şeyler yapmak gerekiyor diye düşünüyorum.

En azından Paris'te bir katliam olduğu zaman #prayforparis etiketiyle paylaşım yapanlarımız, sanat camiasındaki insanlar.. Tabii onlar bu yazıyı görüp okumayacaklardır fakat ben bunu söylemek zorundayım. Müslüman bir kardeşin defalarca eşinin gözü önünde tecavüze uğrarken, karılarının ırzlarını korumak için şeyh-ül islamdan fetva beklerken senin yüreğin hiç acımıyor mu?



Eminim kiminiz "Burası da yeri mi, blog sayfası burası. Neden paylaşıyorsun? Kafa dağıtmaya geliyoruz!" diye düşünecektir. Bu yazıya bilerek fotoğraf eklemiyorum, kalbim dayanmıyor çünkü. Çok izledim, çok gördüm. Bu zulmü çok yerde paylaştım ama bu konu hakkında konuşurken fotoğrafını buraya eklemek, yapamıyorum. Ben bu blog yazısını girmeye başladığım an aklımda Harry Potter ve Felsefe Taşı kitabının yorumuni girecektim. Sizlerle Potterhead olmama rağmen kitaplarını hiç okumadığımı bu zamana kadar, ve nedenini paylaşıp açıklayacaktım.

Ve evet, bu yazıyı paylaştıktan sonra onu da hazırlayıp paylaşacağm. Şükür ki Halep'te ateşkes ilan edildi, Rusya ile görüşmeler yapıldı ve geçici bir ateşkes var şuanda. En azından yüreğimiz biraz olsun ferahladı, bol bol dua edelim. Bize dokunmayan yılan bin yaşamasın. Ülkem için, dünya için ep güzel şeyler olsun.

Potterheadler, beklemede kalın!

#PRAYFORHALEP