Etiketler

29 Temmuz 2017 Cumartesi

Rapsodi Fashion Colours Aydınlatıcı/Allık Yorumu

Herkese Merhabalar!

Ben dün hızımı alamadım, gelen tepkileri bile ne kadar özlediğimi fark ettirdiniz bana. Instagramdan mesaj atan, motive eden herkese çok ama çok teşekkür ederim! Bugün, dünkü blog yazımda spoilerını verdiğim gibi bir aydınlatıcıdan bahsedeceğim sizlere. 



Rapsodi markasının allığı aslında, Terracotta Blush-On diye geçiyor fakat aydınlatıcı olarak kullanılmak için tasarlanmış resmen! Bakırköy'de aylak aylak gezerken bir milyoncu görüp girmiştim, deneyip güzelliğine inanamayınca da satın almıştım. Fiyatı 5 liraydı. Dünyanın en ucuz ve iyi performans gösteren aydınlatıcısı değil de nedir?

Gelelim neden vurulduğuma, ciltte kesinlikle sim sim durmuyor. Fotoğrafları gün ışığında çektim, elimin üzerinde gözükmesi için biraz fazla aldım ama zaten pigmentasyonu muazzam. Far olarak bazsız bile akşama kadar kalabiliyor. 


Allık, highlighter, far. Siz ne derseniz o diyebileceğim bir ürün üstelik 5 lira (Pazarlamacı gibi oldum evet, farkındayım). Rapsodi aşşşşırı uygun fiyatlı ve neredeyse her bir milyoncuda bulabileceğiniz bir marka, XP gibi. Görürseniz mutlaka alın, her tene uyabileceğini düşünüyorum. Beyaz tenliler allık olarak kullanmayı tercih edebilirler fakat benim gibi hafif buğday, esmer tenliyseniz aydınlatıcı olarak EF SA NE duracaktır. Benden söylemesi!



Benim bu müko aydınlatıcı hakkında yorumlarım bu şekilde, kalıcılığı pigmentasyonu her şeyi fiyatına göre muazzam. Daha ayrıntılı fotoğrafları alt kısımda görebilirsiniz. Ayrıca, muhteşem kolay dağılıyor. Sürün çıkın, akşama kadar sizinle kalsın. Nedense allıkların ve aydınlatıcı gibi ürünlerin tende kalıcılığı daha iyi oluyor, örneğin bir fardan bu kadar fazla verim alamazsınız! Allıktan fara, güzel bir geçiş. Eğer isterseniz bu ürünü yüzümün üç kısmında da kullandığım bir makyaj gelebilir! Yorumlarınızı bekliyorum. Beni sosyal medya hesaplarımdan da takip etmeyi unutmayın, minnak butonlar her zaman olduğu gibi sağ üstte. Hepinizi öpüyorum, çav!